Reklamácie

Snažíme sa pracovať maximálne zodpovedne a minimalizovať tak reklamácie našich tovarov, resp. služieb. V prípade, ak sa však reklamácia vyskytne, je našim cieľom jej operatívne vyriešenie. Postupujte prosím nasledovne:

  •  Vždy čo najskôr kontaktujte nášho obchodného zástupcu alebo logistiku
  •  Oni Vám pomôžu so spísaním reklamačného protokolu, ku ktorému je potrebné doložiť fotodokumentáciu, kópiu dodacieho listu, názov dopravcu, ŠPZ auta, ktoré dopravu, resp. vakovanie vykonalo
  •  V prípade reklamovania kvality dodaného tovaru je pre nás záväzný rozbor krmiva z akreditovaného laboratória

Tieto webové stránky používajú súbory cookies na zlepšenie našich stránok pomocou vašich skúseností. Ak pokračujete, súhlasíte s používaním súborov cookies. Ďalšie informácie nájdete v našich pravidlách súborov cookies.